piątek, 17 kwietnia 2015

Mix & Go! Czyli zdrowo koktajlowo

Miłość od pierwszego wejrzenia istnieje! Przykładem tego jest urządzenie Russell Hobbs Mix & Go, na które dosłownie wczoraj przypadkowo trafiłam na YouTubie szukając sprzętu do robienia Smoothie. Po obejrzeniu filmików RockGlamPrincess (---> link do filmu) już po godzinie pojechałam do sklepu i kupiłam to cudo!

 

Do zakupu przekonało mnie jego działanie widoczne na filmie (szybkość i bezproblemowe rozdrabnianie mrożonych rzeczy), nieduża wielkość urządzenia, co w moim przypadku jest dość istotne (mam stosunkową małą kuchnię do ilości sprzętów) oraz to, że w zestawie są dwie 600ml butelki, szczelnie zamykane i posiadające "dziubek" do picia. Stąd też nazwa - Mix & Go - idealne rozwiązanie dla osób żyjących w biegu :)

I tak po wizycie w sklepie RTV Euro AGD, szybkie zakupy warzywno-owocowe i pędziłam do domu przygotować pierwszy koktajl. Byłam bardzo podekscytowana bo uwielbiam warzywno owocowe smoothie, a zawsze brakowało mi odpowiedniego sprzętu do jego zrobienia (zwykły ręczny blender sobie niestety nie radził z rozdrabnianiem niektórych rzeczy, np. ze szpinakiem).


Pierwszy koktajl powstał z:
*mleko (około 200ml)
* banan
*kiwi
*pół awokado
*garść mrożonych truskawek

Efekt?

Przepyszne, o idealnej konsystencji smoothie!
Marzyłam aby móc pić takie każdego dnia… :)

Jest mnóstwo sposobów na komponowanie koktajli - można dowolnie mieszać składniki i wyczarowywać pyszne i zdrowe Smoothie.
Z pewnością niebawem zrobimy osobnego posta o smakach, które polecamy wraz z dokładnymi przepisami.

SmaczneGO :)


M.




2 komentarze:

  1. Mix & Go to przydatne urządzenie ;) Koktajle są przepyszne, idealne na weekend za miastem

    OdpowiedzUsuń