wtorek, 7 kwietnia 2015

Próbka perfum marki Yodeyma

Witajcie :)

     Dzisiaj krótki wpis o perfumach - my kobiety je w końcu uwielbiamy.
Jakiś czas temu zamówiłam próbkę zapachu ze strony http://www.yodeyma.com/
Wszystkie perfumy tej marki mają swoje odpowiedniki wśród oryginałów, ja wybrałam mój ukochany ostatnio zapach Lancome - La Vie Est Belle, o nazwie Celebrity Woman.

     Czekałam na przesyłkę ok. półtora tygodnia, aż w końcu do mnie dotarła :)
Bardzo się ucieszyłam  kiedy po otwarciu koperty zobaczyłam buteleczkę o zawartości 15ml. To naprawdę spora ilość jak na darmową próbkę.
Zaraz potem psiknęłam na próbę i…. okazało się, że zapach jest naprawdę bardzo BARDZO zbliżony.

    Następnego dnia byłam umówiona na kawę z koleżanką, więc oczywiście użyłam Celebrity Woman.
Kiedy tylko weszłam do jej mieszkania usłyszałam "Pięknie pachniesz, to Lancome?". Bingo!
Czyli to nie tylko moja opinia :)

Trwałość?
Tak jak obiecuje producent trzyma się cały dzień na skórze, na ubraniach 2-3 dni.

Z pewnością zamówię większą buteleczkę kiedy tylko skończę tę.
Gorąco polecam do zapoznania się z ofertą tej firmy - godna polecenia :)






2 komentarze:

  1. Też mam tą próbkę i bardzo podoba mi się zapach ale coś tacie nie przypada do gustu :)
    Obserwuje :) Zapraszam do mnie ; ]
    http://ludiibloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ich próbkę - zapach całkiem, choć zupełnie strzelałam, z trwałością u mnie chyba trochę gorzej, ale ogólnie dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń